Zoom από τα «αζήτητα» στην πρώτη θέση.

No 1 το zoom στην προτίμηση των επιχειρήσεων.

 

Μέχρι πριν από δέκα χρόνια περίπου, η επικοινωνία μέσω κάμερας, γινόταν εξολοκλήρου μέσω του Skype, μιας και ήταν η δημοφιλέστερη εφαρμογή βιντεοκλήσεων. Μετά την αγορά της από τη Microsoft, ξεκίνησε η πτώση της.

Την ίδια χρονική περίοδο, σε μια κορεσμένη αγορά βιντεοκλήσεων, το Zoom κάνει την εμφάνιση του, αναζητώντας χρηματοδότες με μεγάλη δυσκολία. Κανείς όμως, δε μπορούσε να φανταστεί τότε την απότομη αύξηση χρηστών και κερδών που θα είχε σήμερα.

Κατά την περίοδο της καραντίνας, πολλοί ήταν εκείνοι που προτίμησαν το Zoom σε σχέση με το Skype, τόσο εταιρείες, όσο και απλή χρήστες του internet προκειμένου να έρθουν πιο κοντά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Οι διαφορές των δύο υπηρεσιών είναι αρκετές όπως και οι ομοιότητες του. Έχουν απόλυτη ασφάλεια και τα δύο, καθώς υπάρχει κρυπτογράφηση. Προσφέρουν παρόμοιο σύνολο δυνατοτήτων όπως κοινή χρήση οθόνης.

Είναι συμβατά με όλα τα λειτουργικά συστήματα. Υπάρχουν δωρεάν πακέτα και στα δύο, ωστόσο, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός,  μπορεί να γίνει επιλογή ανάμεσα σε αρκετά πακέτα.

Τόσο στο Skype, όσο και στο zoom υπάρχει δυνατότητα να πραγματοποιηθεί βιντεοκλήση χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού.

Η μεγάλη τους διαφορά είναι ο αριθμός συμμετεχόντων σε μια τηλεδιάσκεψη. Το Skype μέσω του προγράμματος Microsoft Teams μπορεί να φτάσει τα 100 άτομα, χωρίς επιπλέον κόστος και τα 300 με πληρωμή. 

Το Zoom ωστόσο, φτάνει τα 100 δωρεάν και τα 1000 με επιπλέον κόστος.

 

Συντάκτης: Βλαχογιάννης Λ. Γεώργιος