Τέλος στη πώληση διαφημίσεων της Google με βάση την πλοήγηση των χρηστών σε άλλους ιστότοπους

 Google: Τέλος στη πώληση διαφημίσεων της  με βάση την πλοήγηση των χρηστών σε άλλους ιστότοπους

 

Η μητρική της Google, η Alphabet, ανακοίνωσε την παύση από τη νέα χρονιά των επενδύσεων της σε σε τεχνολογίες ανίχνευσης της ατομικής πλοήγησης των χρηστών και ως επακόλουθο τις διαφημίσεις με βάση αυτό.

Το θέμα της ιδιωτικότητας που έχει προκύψει από τις πρακτικές έως τώρα φαίνεται να συνέβαλλε σε αυτή την απόφαση.

Αυτή η απόφαση όμως δε θα επηρεάσει μόνο την ίδια τη Google αλλά και τους ανταγωνιστές της καθώς , η εταιρεία διαθέτει τη μερίδα του λέοντος στην ηλεκτρονική βιομηχανία διαφημίσεων.

Τέλος, λοιπόν, τα «cookies τρίτων μερών» όπως ανακοίνωσε, από εδώ και πέρα θα χρησιμοποιεί νέες πρακτικές, τις οποίες η ίδια αποκαλεί «μαξιλάρι ιδιωτικότητας».

 

Συντάκτης: Βλαχογιάννης Λ. Γεώργιος